پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183793
آغاز فروش محصول جديد گروه سايپا از هفته آينده
تاریخ انتشار : 1394/09/15 15:22:16
نمایش : 931
اين خودرو در مدل گيربکس دستي با قيمت 42 ميليون و 900 هزار تومان و در مدل اتوماتيک با قيمت 48 ميليون و 900 هزار تومان از روز يکشنبه هفته آينده به فروش خواهد رسيد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از سايپانيوز مراسم معرفي خودرو رنوساندرو محصول جديد گروه خودروسازي سايپا با حضور مديرعامل شرکت پارس خودرو، مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا و نمايندگي هاي منتخب فروش و خدمات پس از فروش گروه برگزار شد.

 

در اين مراسم مهندس ناصر آقامحمدي مديرعامل شرکت پارس خودرو در سخناني گفت: شرکت پارس خودرو پيشرو در کيفيت بوده و همواره به عنوان يکي از خودروسازان شاخص کشور محسوب شده است.

 

وي افزود: خودرو رنوساندرو که با همکاري شرکت رنوپارس در پارس خودرو توليد خواهد شد، يکي از محصولات باکيفيت محسوب مي شود و پيش بيني ها نشان مي دهد اين خودرو در بازار نظرات فراواني را به خود معطوف خواهد کرد.

 

وي تصريح کرد: رنوساندرو در دو مدل با گيربکس دستي و اتوماتيک توليد خواهد شد و در فرايند توليد آن از بهترين روش هاي کيفي و فني استفاده خواهد شد.

 

مديرعامل شرکت پارس خودرو در ادامه با اشاره به سابقه همکاري شرکت هاي پارس خودرو و رنوپارس افزود: اين همکاري که در گذشته نيز به صورت مستمر و مطلوب وجود داشته با توليد خودرو ساندرو وارد فصلي جديد خواهد شد و اميدواريم منجر به ارتقا جايگاه توليد مشترک خودرو ميان پارس خودرو و رنوپارس شود.

 

همچنين رضا تقوي مدير بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا نيز در گزارشي با اشاره به وضعيت فروش محصولات گروه در طرح هاي فروش اخير گفت: خودرو ساندرو برخوردار از ظاهري جذاب و مدرن است که به عنوان مدل هاچ بک خودرو تندر90 محسوب مي شود و سلايق متفاوتي را در بازار تحت پوشش قرار خواهد داد.

 

وي افزود: اين خودرو در مدل گيربکس دستي با قيمت 42 ميليون و 900 هزار تومان و در مدل اتوماتيک با قيمت 48 ميليون و 900 هزار تومان از روز يکشنبه هفته آينده به فروش خواهد رسيد.

 

تقوي تاکيد کرد: در فاز نخست فروش و پيش فروش اين خودرو قرار است هزار و 500 دستگاه به صورت سي روزه به مشتريان تحويل شود و هزار و 500 دستگاه ديگر نيز با شرايط واگذاري بهمن ماه امسال پيش فروش خواهد شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html